czwartek, 19 stycznia 2017

Wznowienie ksiażek z uniwersum Harrego Pottera!





Jak oficjalnie podało Wydawnictwo Media Rodzina na swoim profilu na Facebooku, w marcu tego roku wznowione zostaną trzy książki z Hogwartu! 

Baśnie barda Beedle'a, Quidditch przez wieki oraz Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć ukażą się w zupełnie nowym (polskim) wydaniu w twardych oprawach z nowymi okładkami i ilustracjami Tomislava Tomica. Wyglądają cudnie.

Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz fundacji charytatywnych.


Do tej pory starsze wydania dostępne były już tylko z drugiej ręki, a ich właściciele życzyli sobie za nie niebagatelne kwoty, sięgające nawet 400 zł.

Ja już nie mogę się doczekać i z pewnością kupię nowe, (mam nadzieję) piękne wznowienia.

Wszystko wskazuje na to, że najbliższe miesiące należeć będą do Potterhead.:)






4 komentarze:

  1. Mam nadzieję (przeogromną!), że wydawnictwo pozostanie przy oryginalnych okładkach (znaczy nie wiem, czy oryginalnych, bo w sumie widziałam tyle wersji, że ciężko stwierdzić, ale na myśli mam te, które pokazałaś w poście), bo te są śliczne! *.*

    Pozdrawiam gorąco,
    Koneko z recenzje-koneko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zanotowałam sobie na liście "Do kupienia!", bo jak widziałam ceny z drugiej ręki to ręce mi opadały.

    OdpowiedzUsuń